(0)Produktów

Nie masz produktów w koszyku.

Dostawa

INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.
  2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta. Wysyłka realizowana za pośrednictwem operatora pocztowego powinna zostać dostarczana w ciągu 1 dnia roboczego od dnia wysyłki Towaru, natomiast za pośrednictwem firmy kurierskiej - w ciągu 1 dnia roboczego od dnia wysyłki Towaru. 
  3. Klient może dokonać odbioru osobistego Towaru pod adresem: Friendly Food, ul. Śmigielska 13A, 60-102 Poznań.
  4. Sprzedawca wskazuje, że:

1) z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta,

2)przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:

a)szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;

b)zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

c)ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

d)szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.


Prosimy o zapoznanie się z informacją odnośnie dostaw zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia plus czas dostawy (zazwyczaj dzień następny po nadaniu paczki).

 

NASI KURIERZY:

Przesyłka kurierska DPD Polska ( dostawa w godz.8.00-20.00 od Poniedziałku do Piątku)

sposób płatności

całkowity koszt dostawy

do 200 zł

powyżej 200 zł

       

płatność z góry

18,00 zł

0 zł

       

płatność przy odbiorze

22,00 zł

0 zł

       

 

Przesyłka POCZTEX EKSPRES 24 (dostawa w godz. 9-20 od Poniedziałku do Piątku)

sposób płatności

całkowity koszt dostawy

do 200 zł

powyżej 200 zł

       

płatność z góry

15,00 zł

0 zł

       

płatność przy odbiorze

18,00 zł

0 zł

        


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:

      1. Dostawa zamówienia, w którym znajdują się produkty z kategorii FRIENDLY FOOD:

UWAGA! Informujemy, że ze względu na długi proces przygotowania  produktów, ich wysyłka będzie możliwa w każdy CZWARTEK bieżącego tygodnia. Zamówienia prosimy składać do NIEDZIELI poprzedzającej czwartkową wysyłkę do godziny 22.00!

Jeśli  w Państwa koszyku znajdują się również produkty innych Producentów, to zostaną połączone z produktami z kategorii FRIENDLY FOOD i wysłane w CZWARTEK.

Możemy wysłać Państwu część paczki (czyli pozostałe produkty). Wówczas koszty przesyłki liczone są jednorazowo do każdego wysłanego zamówienia.  

Jeśli Państwo zdecydują się na taką opcję prosimy o kontakt e-mail: sklep@friendlyfoodshop.pl z informacją w tytule: WYSYŁKA DWUKROTNA lub kontakt telefoniczny: ( od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858).


      2. Dostawa zamówienia ,w którym znajdują się produkty "NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE":

UWAGA! Informujemy ,że ze względu na wydłużony termin dostawy zamówionych produktów u Producentów czas realizacji Państwa przesyłki może trwać powyżej 4 dni roboczych.

Jeśli w Państwa koszyku znajdują się również inne produkty ,to zostaną wysłane razem z produktami NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE. 

Możemy wysłać Państwu część paczki (czyli pozostałe produkty).Wówczas koszty przesyłki liczone są jednorazowo do każdego wysłanego zamówienia.

Jeśli Państwo zdecydują się na taką opcję prosimy o kontakt e-mail: 

sklep@friendlyfoodshop.pl

  z informacją w tytule: WYSYŁKA DWUKROTNA lub kontakt telefoniczny: ( od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858).

 

     3. Dostawa zamówienia, w którym znajdują się produkty z kategorii WĘDLINY:

UWAGA! Informujemy, że ze względu na termin dostawy zamówionych produktów u Producentów, ich wysyłka będzie możliwa w każdą ŚRODĘ bieżącego tygodnia. Zamówienia prosimy składać do CZWARTKU poprzedzającego wysyłkę środową do godziny 22.00.

Jeśli  w Państwa koszyku znajdują się również produkty innych Producentów, to zostaną połączone z produktami z kategorii WĘDLINY i wysłane w ŚRODĘ.

Możemy wysłać Państwu część paczki (czyli pozostałe produkty).Wówczas koszty przesyłki liczone są jednorazowo do każdego wysłanego zamówienia.

Jeśli Państwo zdecydują się na taką opcję prosimy o kontakt e-mail:

sklep@friendlyfoodshop.pl

  z informacją w tytule: WYSYŁKA DWUKROTNA lub kontakt telefoniczny: ( od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858).

UWAGA! W okresie wiosenno-letnim ( dotyczy miesięcy od IV - IX ) odbiór zamówionych przez Państwa wędlin tylko - OSOBISTY.


       4. ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE STACJONARNYM FRIENDLY FOOD:

Informujemy, że dla mieszkańców Poznania i okolic oraz osób przejezdnych możliwy jest odbiór osobisty. Odbiór osobisty jest darmowy!

Po dokonaniu zakupów w naszym sklepie internetowym i zaznaczenie opcji ODBIÓR OSOBISTY zostaną Państwo poinformowani drogą e-mailową w który dzień będzie paczka do odbioru. Przewidywany czas  przygotowania paczki do 3 dni roboczych.

FRIENDLY FOOD

UL. ŚMIGIELSKA 13 A,

60-102 POZNAŃ

Godziny otwarcia: ( od poniedziałku do piątku: 9.00 – 17.00, sobota: 10.00 - 14.00)

UWAGA! Gdy w Państwa Zamówieniu pojawią się produkty z kategorii FRIENDLY FOOD to odbiór paczki będzie możliwy od CZWARTKU. Jeśli Państwo będą chcieli odebrać wcześniej produkty, które pochodzą od innych Producentów to prosimy o kontakt email: sklep@friendlyfoodshop.pl z informacją w tytule: ODBIÓR OSOBISTY – 2 RAZY lub kontakt telefoniczny: ( od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858)!

Odbiór Osobisty, na terenie FRIENDLY FOOD, może się odbyć również przez Osobę upoważnioną przez Klienta, który składał zamówienie. Odbiór Osobisty poprzedzany jest wcześniejszym poinformowaniem drogą e-mailową lub telefoniczną.


     5.  Płatność PRZELEWEM TRADYCYJNYM a dostawa zamówienia:

W przypadku gdy zdecydują się Państwo dokonać płatności przelewem tradycyjnym to czas realizacji takiej paczki wydłuży się! Paczka zostanie zrealizowana w momencie, gdy opłata za zamówienie pojawi się na naszym koncie! O wpłynięciu Państwa środków na nasze konto poinformujemy drogą e-mailową oraz o czasie realizacji zamówienia!

Pieniądze należy przelać na następujące dane:
nr. konta: 21175000120000000032393845


FRIENDLY FOOD MONIKA HRAB
UL. ŚMIGIELSKA 13 A
60-102 POZNAŃ

w tytule przelewu należy podać numer zamówienia (wysyłany w wiadomości email na adres email podany podczas zamówienia).

 

     6.  Dodatkowe informacje:

Kurier dostarcza paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 20.00.

W sytuacji gdy nie będą mogli odebrać Państwo paczki od Kuriera, Kurier pozostawi awizo.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z Państwem telefonicznie. Przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej lub w punkcie Poczty Polskiej.

W przypadku zakupów hurtowych koszty wysyłki są ustalane indywidualnie.

Klient zamawiający produkty w sklepie friendlyfoodshop.pl jest zobowiązany do odbioru zamówienia i zapłacenia za zamówienie ceny, którą wyznaczył Sprzedawca wraz z kosztami dostarczenia zamówienia.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mail: sklep@friendlyfoodshop.pl lub kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858!

Pozdrawiamy

friendlyfoodshop.pl

Darmowa dostawa od 200 zł
^