PRZEJDŹ DO / SWITCH TO: FRIENLDYFOODSHOP.COM

(0)Produktów

Nie masz produktów w koszyku.

Dostawa

INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Klienta w Formularzu, o ile Strony nie ustalą inaczej.
  2. Produkt jest dostarczany za pomocą firmy kurierskiej albo za pośrednictwem operatora pocztowego według wyboru Klienta. Wysyłka realizowana za pośrednictwem operatora pocztowego powinna zostać dostarczana w ciągu 1 dnia roboczego od dnia wysyłki Towaru, natomiast za pośrednictwem firmy kurierskiej - w ciągu 1 dnia roboczego od dnia wysyłki Towaru. 
  3. Klient może dokonać odbioru osobistego Towaru pod adresem: Friendly Food & Healthy  Life Monika Hrab, Słowiańska 55, 64-100 Leszno.
  4. Sprzedawca wskazuje, że:

1) z chwilą wydania Towaru Klientowi lub przewoźnikowi na Klienta przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Przy sprzedaży na rzecz Konsumenta niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Konsumenta z chwilą wydania Towaru Konsumentowi. Za wydanie Towaru uważa się jego powierzenie przez Sprzedawcę przewoźnikowi, jeżeli Sprzedawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta,

2)przyjęcie przesyłki z Towarem przez Klienta bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia w przewozie, chyba że:

a)szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki;

b)zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika;

c)ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika;

d)szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem.


Prosimy o zapoznanie się z informacją odnośnie dostaw zamówienia.

Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia plus czas dostawy (zazwyczaj dzień następny po nadaniu paczki).

 

NASI KURIERZY:

Przesyłka kurierska DPD Polska ( dostawa w godz.8.00-20.00 od Poniedziałku do Piątku)

sposób płatności

całkowity koszt dostawy

do 240 zł

powyżej 240 zł

       

płatność z góry

18,00 zł

0 zł

       

płatność przy odbiorze

22,00 zł

0 zł

       

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:

 

 

      1. Dostawa zamówienia ,w którym znajdują się produkty "NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE":

UWAGA! Informujemy ,że ze względu na wydłużony termin dostawy zamówionych produktów u Producentów czas realizacji Państwa przesyłki może trwać powyżej 4 dni roboczych.

Jeśli w Państwa koszyku znajdują się również inne produkty ,to zostaną wysłane razem z produktami NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE. 

Możemy wysłać Państwu część paczki (czyli pozostałe produkty).Wówczas koszty przesyłki liczone są jednorazowo do każdego wysłanego zamówienia.

Jeśli Państwo zdecydują się na taką opcję prosimy o kontakt e-mail: 

sklep@friendlyfoodshop.pl

  z informacją w tytule: WYSYŁKA DWUKROTNA lub kontakt telefoniczny: ( od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858).


     2.  Płatność PRZELEWEM TRADYCYJNYM a dostawa zamówienia:

W przypadku gdy zdecydują się Państwo dokonać płatności przelewem tradycyjnym to czas realizacji takiej paczki wydłuży się! Paczka zostanie zrealizowana w momencie, gdy opłata za zamówienie pojawi się na naszym koncie! O wpłynięciu Państwa środków na nasze konto poinformujemy drogą e-mailową oraz o czasie realizacji zamówienia!

Pieniądze należy przelać na następujące dane:
nr. konta: 42 1140 2004 0000 3002 7742 9695


Friendly Food & Healthy Life Monika Hrab

Słowiańska 55

64-100 Leszno 

w tytule przelewu należy podać numer zamówienia (wysyłany w wiadomości email na adres email podany podczas zamówienia).

 

     3.  Dodatkowe informacje:

Kurier dostarcza paczki w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 8.00 - 20.00.

W sytuacji gdy nie będą mogli odebrać Państwo paczki od Kuriera, Kurier pozostawi awizo.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z Państwem telefonicznie. Przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej.

W przypadku zakupów hurtowych koszty wysyłki są ustalane indywidualnie.

Klient zamawiający produkty w sklepie friendlyfoodshop.pl jest zobowiązany do odbioru zamówienia i zapłacenia za zamówienie ceny, którą wyznaczył Sprzedawca wraz z kosztami dostarczenia zamówienia.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mail: sklep@friendlyfoodshop.pl lub kontakt telefoniczny: od poniedziałku do piątku w godzinach: 10.00 – 16.00 pod nr: 665 450 858!

Pozdrawiamy

friendlyfoodshop.pl

Darmowa dostawa od 240 zł
^